מינויים

מונתה מנהלת חדשה למחלקה להמטואונקולוגיה ילדים ב"סורוקה"

ד"ר חגית מיסקין מונתה לתפקיד ומחליפה את פרופ' יוסף קפילושניק, מייסד המחלקה לאונקולוגיית ילדים שפרש לגמלאות

ד"ר חגית מיסקין, מנהלת המחלקה להמטואונקולוגיה ילדים ב"סורוקה". צילום: דינה פרנקל/ דוברות בית החולים

ד"ר חגית מיסקין מונתה לתפקיד מנהלת המחלקה להמטואונקולוגיה ילדים במרכז סבן לרפואת ילדים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. היא מחליפה את פרופ' יוסף קפילושניק שיסד את המחלקה לאונקולוגיית ילדים ופרש לגמלאות.

ד"ר מיסקין, נשואה + 4, מומחית לרפואת ילדים ולהמטולוגיה ואונקולוגיה ילדים, היא בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית. היא ביצעה את הסטאז' ב"סורוקה" והמשיכה להתמחות ברפואת ילדים והתמחות-על בהמטואונקולוגיית ילדים בבית החולים הדסה בירושלים. בהמשך עבדה כרופאה בכירה במרכז שניידר לרפואת ילדים בפתח תקווה וב-18 השנים האחרונות ניהלה את היחידה להמטולוגיה ואונקולוגיה ילדים בבית החולים שערי צדק בירושלים.

מערך המטולוגיה ואונקולוגיה ילדים בסורוקה כולל מחלקת אשפוז אונקולוגי לילדים, אשפוז יום המטולוגי ואונקולוגי ילדים ומרפאות פעילות בתחומים של מחלות דם בילדים ושל מחלימים מסרטן בילדות.

עם מינויה לתפקיד אמרה ד"ר מיסקין: "זהו כבוד ותחושת שליחות עצומה עבורי לנהל את המערך של הטיפול בילדים עם מחלות דם שונות ועם תחלואה אונקולוגית במרחב הגדול של הנגב. יחד עם הצוות הרפואי והרב תחומי במערך ההמטואונקולוגי ילדים, נמשיך את הטיפול המסור והמקצועי שניתן אצלנו כל השנים ונרחיב אותו לתחומים חשובים של רפואה חדשנית ונגישה לכל מטופל ולצוות הרפואי בקהילת הנגב.

"כדי להתמודד עם אתגרי העתיד ולהמשיך לתת רמה מצוינת של טיפול באזור הנגב, אין זה מספיק לשמור על הקיים ואני מגוייסת כבר עכשיו להתחיל בתוכניות של קידום צוות המערך וקידום התשתיות".

נושאים קשורים:  ד"ר חגית מיסקין,  פרופ' יוסף קפילושניק,  מינוי,  חדשות,  בית החולים סורוקה,  המטואונקולוגיה ילדים
תגובות
אנונימי/ת
11.03.2022, 09:45

ד"ר מיסקין לימדה אותי המון בלימודי הרפואה, רופאה משכמה ומעלה, ידענית ומעל הכול - בנאדם
המון הצלחה בתפקיד, אין ראויה ממך
מתורני בנק הדם שעצ

אנונימי/ת
11.03.2022, 10:04

איזה יופי, שיהיה בהצלחה!!

11.03.2022, 11:52

ברכות ואיחולים
מהיכרות אישית ד"ר מיסקין אכן גם רופאה מעולה וגם חברה המדברת עם המטופלים בגובה העיניים. אני בטוח שאנשי הדרום ייהנו ממנה רבות .
המון המון הצלחה בתפקיד החדש . בברכה דודי ולד